tirsdag den 29. juli 2014

28. juli Mansons Landing dag 2 - Gorge Harbour


Vi tilbragte endnu en dag i Mansons Landing. Vi startede dagen med en gå tur til Downtown, hvor en hyggelig lokal coffeeshop var klar med diverse varme drikke samt internet :) og blackberry muffins!  
                   
Vi afventede det indkommende tidevand endnu en gang. Det er en fantastisk oplevelse og Barbara drønede igennem et par gange i kajakken mens jeg mere adstadigt iført en svømmevest bare flød med strømmen (ca. 3-5 knob). 

Dagen efter besluttede vi at stoppe i Gorge Harbour pga. lavt batteriniveau. Stedet udmærker sig også ved en swimmingpool og en jacuzzi (Hot Tub) beliggende oven for marinaen……..hvilken luksus.

I morgen går det mod Read Island og Evans Bay for anker……….nok marina for et par dage.
SVend fortæller mig at jeg aldrig vil kunne være blevet en god langturs pilot. Det er jeg alt for rastløs til. Der skal roes i kajakken, eller læses, eller strikkes. Han har helt ret - en halv time ved en lille pool er rigeligt til mig. Men smukt - det er det! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar